Dags att börja skolan igen.

Okej så jag vet att jag igår skrev att jag vill börja plugga igen och att jag även sa att det inte blir så denna terminen men nu har planerna ändrats. Jag bestämde mig hastigt och lustigt för att skriva upp mig på en franskakurs samt en sångutbildning på folkuniversitetet. Ser framemot det jättemycket! Ska bli kul att plugga litegran vid sidan av jobbet och speciellt att få lära sig ett nytt språk!! Även sången ska bli jättekul, om ni inte visste det ännu så är att sjunga verkligen något jag tycker är jättekul och det ska bli spännande att få en chans att utvecklas och jobba mer på det.
 
Så nu blir det plötsligt en väldigt fylld termin med dubbla distanskurser, fulltidsjobb på Sony samt två kurser på folkuniversitetet. Känner jag mig stressad? Svaret är nej. Det ska bli kul. Det är väldigt olika saker alltihop och jag tror verkligen inte jg kommer ha några problem att få ihop det. Är rätt bra på att planera min tid och vara effektiv så det ska säkert gå alldelles utmärkt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!!! så himla coolt tycker jag!!!

Svar: :D
Matilda Isberg

2014-08-28 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0