Concert time with all my favessssss!

Ja då var vi igång igen. Sista konserten för vår del på Where We Are Tour blev i Köpenhamn. Jag och Lina hade lovat att ta med Ida vilket var jättekul! Veckan innan skrev 5SOS att de hade fått förhinder och att McBusted skulle öppna istället vilket var lite av en besvikelse men ändå coolt att få se McBusted. Det är en kombination av McFly och Busted om någon undrar. Busted har inte gjort något som ett band på 9 år så det är ju väldigt coolt att kunna säga att man sett de live. 

När jag hörde att McBusted skulle öppna istället var jag tvungen att ringa Emilia för jag visste att hon skulle göra allt för att få se dem, och såklart ville hon följa med! Tillsist tog hon me ytterliggare en kompis så vi blev 5 stycken allt som allt! 
 
Var jättekul att vara så många på konserten, blir en helt annan grej när man går som en grupp och inte bara 2 personer. Axel, jag och Lina brukade gå tillsammans förrut men det har inte blivit av så mycket på sistone. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var också jättekul att ta med Ida. Hon uppskattade nog det väldigt mycket. 
Jag har ju obviously inga systrar utan bara bröder. Men jag har Lina som jag känt sen jag var 10 och gör allt med och sen Ida som är 7 år yngre än mig som jag följt med på diverse hästtävlingar och annat sen hon var 10. De två är antagligen det närmaste jag någonsin kommer få till systrar och jag är väldigt glad över att ha bägge två i mitt liv! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0