I'll have you know I'm scared to death.

Har postat en ny cover på Youtube, var ett tag sen sist men har haft lite svårt att välja låt och bara inte riktigt kommit igång. Spelade in på min webkamera därav lite sämre kvalité än vanligt men hoppas det blir bra ändå! 
 
Denna gången blev det en Mayday Parade cover, som är ett av mina absoluta favoritband. Det jag gillar med Mayday Parade är framförallt att de har jättebra texter kombinerat med bra sound. Anyway ska inte skriva världens uppsats här, hoppas ni gillar min cover.
 
 
Now I'm hoping just a little bit stronger, hold me up just a little bit longer
I'll be fine I swear, I'm just gone beyond repair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0