Calvi dag 7 (och lite île rousse)

Sista dagen innan hemfärd idag så det var slutligen dags dags att ta en tur till île rousse. Efter frukost tog vi badtåget dit. Tåget går som namnet kanske avslöjar längs kusten och stannar i diverse småbyar som alla har fina stränder! Väl framme åt vi lunch, gick runt lite i byn och längs stranden och sluta med varsin kaffe innan via åkte tillbaka till Calvi vid tvåtiden. Väl tillbaka i Calvi la vi oss på hotellets terrass i ett par timmar innan via fixa lite mat och packa ihop våra grejer! 
Nu har vi bägge packat klart, duschat och hoppat i pyjamas. Ska nog ta en avslutningsdrink innan det blir sängen! 
Imorgon lämnar vi klockan 9 så det är rätt lagom, hinner äta frukost i lugn och ro innan vi åker!
 
Har varit en underbar resa och jag är så glad att visa åkte!! Vi har haft så himla kul och det har varit suveränt för välmåendet!! Imorgon åker jag till stugan och stannar resten av helgen innan jag börjar mitt nya jobb på måndag! Känns som mitt liv börjar komma i ordning och jag mår bra just nu. ♡
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är välkommen hem!njut njut njut de sista timmarna :-* <3

Svar: Har faktiskt saknat er lite! ;)
Matilda Isberg

2014-05-23 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0