Ännu en helg i stugan

Spenderade ännu en gång helgen i stugan. Denna gången med mamma, pappa, Elias sam farmor och farfar. Var skönt att bara ha en helg att slappna av eftersom de senaste veckorna varit väldigt intensiva. 
Passade på att ta en fika och catch up med Emilia i fredags efter jobbet innan hon begav till Kroatien och jag till stugan. Var supertrevligt och tiden försvann alldelles för snabbt!! Finns alltid så mycket att prata om. 
 
Helgen blev full med bad och båtturer. Var jättefint väder dessutom så det uppskattades!!
På lördagkvällen kom även mormor och morfar förbi och åt middag. Var supermysigt! Kul att träffa både mormor, morfar, farmor och farfar samtidigt!  
 
Sen på söndagen var Eva och Calle förbi, vi åkte ut med båten och det blev massa bad och hoppandes från klippor! Superkul! Har fårr lite skrapsår och blåmärken från att ha ramlat på klippor men det var det värt. Kul att veta nu vart det finns lite klippor som går att hoppa från!!
 
Har egentligen inte så mycket att tillägga, har varit en väldigt avkopplande helg bara!
 
Här kommer en hel drös med bilder jag tagit under helgen. Inget är redigerat för jag är för lat men jag hoppas de är OK ändå. Om någon undrar är allt fotograferat med min mobil.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst var det härligt! Vi får leta fler klippor att bada från!! Tjoho <3

Svar: absolut! :)
Matilda Isberg

2014-07-08 @ 13:48:11
Postat av: Martin

Härligt var ordet!

Svar: :) <3
Matilda Isberg

2014-07-26 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0