En riktigt julig helg i Göteborg

För cirka en månad sen satte jag mig en fredag vid lunchtid på tåget till Göteborg för att träffa Anna!!
Hon har ju varit iväg i Boston ett år och dörför var det att tag sen vi sågs sist men nu var det äntligen dags! På kvällen gick vi ut och åt på Vapiano, alltid ett säkert kort, och det var jättegott. Efter det gick vi tillbaka och åt glass hemma hos henne och snackade massor innan det var dags att sova. Lördagen sen var själva huvuddagen och vi började med en lång, jättegod frukost innan vi stack ut på stan en stud och kollade i affärer. Fick med mig lite saker fron LUSH och har sen dess blivit mindre besatt. Älskar hur naturliga deras produkter är och både mitt hår och min hud älskar deras grejer!
 
När mörkret sen äntligen föll var det dags för det som vi bägge sett fram emot hela dagen, nämligen jul på Liseberg!! Vi bägge är absolut galna i julen och all julstämmning som kommer med den så vi gick runt och njöt! Fick klappa en ren och dricka varm choklad vilket var jättemysigt! Det var verkligen en bra start för att få upp julkänslan lagom till första advent som kom helgen efter! Dagen avslutades med att kolla på Santa Clause innan Anna följde mig till tåget och jag åkte hem till Lund igen. Det blev ett kort, men väldigt mysigt, besök och det var riktigt kul att träffa Anna. Hon är nog en av de snällaste personerna jag någonsin träffat och hon är en sån person alla borde ha i sitt liv! Så gissa vem som är glad över att vi träffades på coast to coast resan för 4,5 år sen (OMG! Är det så länge sen redan?!) 
 
Nu är julen här på riktigt och idag är det julafton! Jag hoppas alla får en underbar jul och här kommer massa juliga bilder från Liseberg!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

Svar: <3
Matilda Isberg

2014-12-25 @ 23:52:13
Postat av: Anna

Åh såg inte det här förrän nu, vad söt du är!! :) Längtar tills ni kommer till Mollösund!

Svar: Haha och jag såg inte detta förens nu men gud saknar er redan, var sjukt mysigt!!!!
Matilda Isberg

2015-01-26 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0