En helg i Sveriges kungliga huvudstad

Efter att ha kommit hem från London blev det en arbetsvecka till innan jag och Lina fredagkväll satte oss på nattåget till Stockholm. Måste bara ta en liten avstickare och säga OMG NATTÅG! Det är mitt nya favoritsätt att resa! Var hur mysigt som helst, man blir vaggad till sängs och jag vill aldrig resa till Stockholm på annat vis någonsin igen! Kolla så nöjd jag är på bilden här! 
 
 
Vi hoppade av tåget i Södertälje, som jag måste säga var en mycket trevlig liten stad. Där var det en lite akustisk show + signing med 5 Seconds of Summer som gällde. De spelade 3 låtar och var som alltid mycket bra. Jag kunde för min del skippat signingen, förstår inte riktigt grejen med signerade saker, men det var väl ändå kul. Har nu en signerad Don't Stop EP och ett förbeställt album som kommer den 27 juni, allt för 100 kr. Är ju lite av ett kap såklart! 
 
 
 
 
Efter signeringen var det dags för konsert på Friends Arena. Vi kom som vanligt fram rätt så långt tack vare skills. Detta var det bästa 5SOS set hittills. Deras energi på scen var ännu högre än vanligt och man såg att de hade the time of their lives däruppe! Vi stack direkt efter de var klara. Eller vi såg kanske 5 låtar av 1D men vi gick bak längst bak. Efter det stack vi till Vapiano och åt för våra sista ihopskrapade slantar innan det var sovdags.
 
 
 
Nästa dag träffade vi Elin och fikade med henne in några timmar! Jättemysigt var det och kul att catch up lite! Förhoppnignsvis kommer hon ner och hälsar på nu i helgen också! :)
Tillsist hoppade vi på nattåget hem och så var det slut på denna resan med. 
Nattåg in my heart forever!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysresa alltså:)

Svar: Absolut! :)
Matilda Isberg

2014-06-26 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0