Jag som trodde det alltid var varmt här...

Imorse gjorde jag ett stort misstag som inte drog upp gardinerna och kollade vad det var för väder ute. Istället tog jag för givet att det som 99% av alla dagar skulle vara varmt och tog ine med någon tjocktröja/jacka men nej då. Går ut och möts av dimma och kyla. Speciellt kul blev det sen när bussen var 10 min sen och jag stog där och frös!
När man sen åkte över bron från Coronado till San Diego så var det så dimmigt att man inte såg ner till vattnet!! Kändes som man körde uppe på molnen!!

Såfort jag kom fram till skolan så blev saker bättre igen, solen kom fram, jag slapp frysa och allt var bra! Eftersom det är onsdag har jag bara haft en lektion, Abnormal Psychology.
Just nu är det samma innehåll i PSYC 101 och Abnormal Psychology nämligen hjärnan så jag kommer bli expert på hur allt fungerar i huvudet!!!

Jag brukar sitta brevid samma kille och vi har pratat lite innan lektionern och idag insåg jag att jag har seriöst inte den blekast anning om vad han heter! Det är ju socialt av mig att inte ta reda på en sådan simpel sak!! Får nog bättra på det och fråga nästa gång. Typ 3 eller 4 gången kommer man där och bara "Ehum du förresten vad heter du för jag har ingen aning och det är kanske lite udda att jag inte frågat det ännu men ja ehehh"
Jag måste förbättra min sociala kompetens för såhär kan vi inte ha det!!

När jag kom tillbaka igen åt jag lite lunch innan jag drog mig ut på en powerwalk!! Att gå klockan 2 är varmt men det är skönt att ha gjort! Gick samma runda som förra gången och det kändes bra! Så härligt när man går längs stranden!! Funderade på att springa ner och ta ett dopp när jag kom tillbaka men slutade med att jag satte mig och plugga istället. Nästa gång tror jag tar badkläder under så kan jag bara hoppa i, dock är det nog smartare att gå en runda som slutar på stranden då.. Vi får se hur det blir!! Man kan ju variera sig lite också!

Nu ska jag göra klart mina hemuppgifter. Måste välja 4 personer och 4 händelser som påverkat mitt liv positivt eller negativt och skriva varför de har gjort mig till vem jag är idag! Det är superintressant att göra alla dessa självreflekterande uppgifterna samtidigt som det är väldigt svårt för man måste tänka till om mycket! Vi skulle till exempel ta fram bra saker om oss själva och sånt är jag urdålig på men tillsist hittade jag lite ändå.. Känns verkligen som det kommer vara en väldigt utvecklande kurs!
Dags att ta tag i det igeon och hitta 4 händeler och personer i mitt liv! Klurigt klurigt..

Kommentarer
Postat av: Ferhat - Sjuksköterska

Hej, undra bara om du kunde betygsätta min design med G, VG eller MVG. Vill bara veta vad folk egentligen tycker om bloggen, har nämligen funderat på att byta den.



Svar i detta inlägg: http://ferhat.blogg.se/2012/august/ledig-dag.html



Tacksam för svar! :)

2012-08-30 @ 10:44:13
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Martin

Som alltid roligt att läsa och en speciell värme sprider sig i bröstet. Kram på dig

2012-08-30 @ 14:52:45
Postat av: Malin

sv: ja, det är bra med mig med :)

tack detsamma! :D



Vad gör du?

2012-08-30 @ 16:14:19
URL: http://nattstad.se/malinhellström
Postat av: Martin

Tillbaka online igen, skönt att se!
Nu väntar vi på nya inlägg ;-)
Kram

Svar: Tog ett tag men nu hoppas jag det tänker fortsätta fungera!
Matilda Isberg

2012-09-04 @ 14:26:14
Postat av: Elias

Kan Ziggy spela data :D

Svar: Nej absolut inte. Kan vår katt det? :)
Matilda Isberg

2012-09-29 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0