2 till kurser avslutade!!

Då var Personal Growth och Psychology 101 officiellt slut. Kommer sakna speciellt Personal Growth kursen, det har varit väldig kul och lärorik! Vi fick våra slutliga poäng när allt var sammanslaget, maxpoäng var 719, jag fick 738!!!! 19 poäng över max! Det lönar sig att göra extra credit ibland hehe! Kan ju inte annat än vara nöjd med det resultatet. Efter det var det dags för sista provet i psyc 101. Kändes OK, kunde säkert varit bättre men så känner jag nästan alltid. Har redan ett ganska solklart A i kursen så. 
 
I helgen kommer jag ägna mig mest åt att packa. Måste plugga till mitt sista prov också. Ska antagligen gå på bio med Haein på lördagkväll och sen söndagkväll ska jag på någon julfest hos Donna en stund iallafall. Har ändå lite planer för en gångs skull!
 
Har fortfarande inte fått tillbaka mina viktiga resedokument från skolan. De sa att man behövde lämna in en vecka innan för att vara på säkra sidan och jag lämnade in för snar 2 veckor sen... Dora som har hand om administation för internationella studenter har inte precis tidigare gjort mitt liv enklare så hon får faktiskt se till att ha det fixat på måndag när jag går till hennes kontor igen fastän hon skulle höra av sig när det var klart. Inte helt okej. Pappret är ungefär lika viktigt som mitt pass, om inte viktigare för att åka in och ut ur landet med visum.
 
Ösregnat idag hela dagen och innan det hela natten. Synd att man inte har ett endaste vattentätt plagg här...
 
På Presonal Growth hade vi ett litet knytkalas som avslutning. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0