Då var denna terminen avklarad!

Woooohhoooo klar med skolan för denna terminen! Vill börja med att gratulera mig själv för att inte ha missat en endaste lektion på hela terminen! Perfekt närvaro! Har inte hänt sen antagligen någonsin! Denna terminen har flygit förbi utan sjukdom eller annat. För det andra har jag klarat alla kurser med straight A's! Mycket bra och nu blir min bilförsäkring billigare för good student rabatt! 
Som ni alla vet har jag haft min sista final! Gick bra, tror det blir ett A även om jag behövde ca 2 poäng för att få ett A i betyg vilket innebär att jag inte ens behövde ett godkänt betyg men ändå! 
 
Fick äntligen tillbaka min I-20, skönt att slippa tänka på det något mer. Hon hade tydligen mejlat alla utom mig... Ja ja nu har jag iallafall fått det och är redo att flyga hem utan några problem. Eller hem skulle jag väll komma men tillbaka hade nog varit svårare. Har också pratat med Anita och planerat för morgondagen, ska köra upp och parkera där, äta kvällsmat och sen kör de mig till flygplatsen i lagom tid för min flight. 
 
På tal om flyg hände något otroligt idag. Har redan min resa bokad hem i maj och det började med ett kort byte i Los Angeles innan jag skulle fortsätta till London. Sen bytte de till ett 4 timmar långt byte och idag fick jag ett nytt mejl om att det var inställda flyg och de hade ändrat igen så det skulle va 12,5 timme i Los Angeles. Inte kul. Så ringde British Airways och fick det ändrat kostnadsfritt till direktflyg från San Diego till London som egentligen skulle kostat mycket mer! Det var en mycket nöjd tjej som la på luren efter det samtalet.
 
Nu har jag precis ätit hamburgare, pommes och chokladmilkshake. Älskar kombinationen av pommes och milshake! Så gott att doppa pommesen i milkshaken!! Orkade dock bara hälften innan jag gick in i matkoma. Måste få tillbaka aptiten över natten för imorgon blir det frukost på Clayton's med Haein. Våfflor och hela köret! Yummie yummie!! Kommer va så redo för att va på resande fot med tillgång till enbart äcklig flygplansmat!
 
Nu ska jag kolla på det sista avsnittet av Gossip Girl någonsin. Har ju äntligen sett ikapp allt och idag är det dags för sista avsnittet. Lite sorgligt för det är ju en väldigt bra show! 
 
Obsessed med mitt glitternagellack!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis till de fina betygen o till jullovet!!! Välkommen tillbaka till Sverige!!

Svar: Tack tack! ska bli riktigt skönt att vara hemma en stund :)
Matilda Isberg

2012-12-18 @ 11:56:58
Postat av: Michelle

Wow, really great job!! So proud of you <3

Svar: thaaankyoooou!! :) <3
Matilda Isberg

2012-12-18 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0