December Nights ♥

Idag har varit en bra dag! Lyckades hålla mig kvar i sängen och dra mig till 10. Vart lite kämpigt men det var skönt att bara ligga still! Hoppade upp och klädde på mig och sprang över till Clayton's där det blev en riktig rejäl frukost med ägg, bacon, pannkakor och varm choklad! Tyckte jag förtjänade det! Var supergott, extra gott eftersom jag inte ätit det på hur länge som helst.. 
 
Efter det gick jag tillbaka, kollade vidare på Gossip Girl som jag försöker komma ikapp på äntligen. Är i slutet av säsong 4 så 2 säsonger kvar sen. Skypade lite med mamma och pappa. Det börjar verkligen närma sig hemfärd nu. Måste börja packa.. Sen gick jag för att köpa frukt. Ville ha mango och jordgubbar. Alla jordgubbar var äckliga och gamla och fanns ingen mango där det brukar. Tillsist hitta jag dock mango, clementiner, banan och ett äpple. Satte i mig mangon och clementinerna under eftermiddagen och bananen och äpplet tänkte jag ha till frukost imorgon. Älskar verkligen frukt, det är mycket socker i det dock men iallafall naturligt sådant! Försöker ändå inte äta för mycket socker eftersom jag är rätt känslig och får extremt kraftiga sockerfall efter så en jämn balans är bäst! :)
 
Skrev ju att jag skulle till December Nights och träffa de andra svenska. Ändrade planerna lite eftersom de skulle ta med sig fler vänner och fråga om Haein vill åka så sluta med att hon jag och Jason åkte istället. Tog 1,5 timme tack vare trafiken. Coronado till Balboa park borde ta typ 20 min... Dessutom valde vi fel väg till att börja med och fick prova en annan och sen stod det still. Under tiden spelade vi dålig radiomusik på högsta volym och sjöng med så det var inte helt tråkigt ändå.. 
 
Väl där gick vi runt lite, konstaterade att det var som en Fair med massa matstånd och karuseller utan någon julstämning alls. Vi gick bort till de internationella stugorna med. Lisabet serverade köttbullar i House of Sweden som vi köpte och åt. Var definitivt den sorten mn köper frysta och värmer upp. Alltså sånna jag inte gillar.. Vi köpte också chokladdoppade jordgubbar och bananer. Supergott! Och Jason spelade också i några av tälten och vann lite gosedjur till oss alla haha!
 
Precis innan vi åkte var det någon stor parad längs Orange Avenue för de skulle tända julbelysningen på ett träd. Kollade 10 minuter eller något och det var ganska underhållande. De hade allt från cheerleaders till marching bands till hundar till taekwondo osv. Älskar julstämmningen!!!!
Någon dag innan jag åker ska jag också gå ner till Hotel Del och åka skridskor. De har fixat en isrink utomhus precis vid stranden. Hur sjukt är det! Isrink på stranden! Ska bli kul iallafall.
 
Min varma choklad med rosa sprinkles på :)
 
Redo för December Nights!
 
Cheerleaders från Coronado High School
 
Marching Band
 
Grinchen som kör en golfbil. Går inte att se men alla barn framför var utklädda till whos från whoville. De hade gjort ett jättebra jobb och deras frisyrer var fantastiska!!
 
Såhär i juletid kan jag äntligen använda mina I LOVE CHRISTMAS trosor! yeeeey!
 
Den här söta lilla saken fick jag behålla efter Jasons vinster hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0