Dumma knän sluta göra ont...

Idag har varit värsta dagen i mitt liv gällande mina knän. Katastrof. Jag är väldigt smärttålig men ska säga att det vara nära det brast ett antal gånger idag. Bara att stå upp gjorde så ont att jag ville gråta, sen att gå var hemskt och trappor var döden. När jag kom hem från skolan var bägge knäna jätteömma och hade dessutom svullnat upp rejält. Fattar inte hur det kan bli såhär. När man är 20 ska ens knän faktiskt inte bete sig såhär!!!
 
Dagen idag har förutom att varit smärtsam varit helt okej. Hade en lektion, intressant som vanligt. Sen gick jag till Horton Plaza köpte en tjocktröja för mina secret reward kort, fick ett gratis mobilskal vilket var ironiskt eftersom jag köpt ett 10 min tidigare. Hade nämligen äntligen hittat ett med nitar på! Nu har jag iallafall 5 olika skal att växla mellan! Det är det bästa med iPhone! 
 
När jag kom hem gjorde jag lunch, kalkonskinka, hummus, avocado och tomat macka! Mums! Efter det har jag kollat på julkalendern, pluggat en massa och skrivit upp mig på kurser för nästa termin! Lyckades komma in på 2 direkt, waitlisted på de resterande 3. Är dock ganska högt upp på listan så tror jag får alla! Tyvärr blir det kvällsklasser vilket jag helst sluppit men vad ska man göra. Får lära mig att sova längre på morgonen.. La också till en kurs på fredagen för den läraren verkade bäst av engelskakurserna som var öppna. Så inga tredagarshelger heller.. Men ska trots allt läsa 17 units och 12 är fulltid så man får väll räkna med att schemat blir lite sämre då! 
 
Imorgon har jag mitt sista ekonomiprov. Om det går bra iallafall, annars blir det ett till! Så skönt att terminen börjar dra sig mot sitt slut nu! Har varit en kul termin, har uppskattat skolan, lärarna och lektionerna jag haft och lärt mig en hel del! Ser fram emot att fortsätta nästa termin! 
 
Min skalsamling, ändå ganska kul att byta runt lite!
 
Charmig bild jag tog häromdagen. När jag har tråkigt brukar jag sysselsätta mig med att träna på mina miner i kameran! En talang som säkert kommer ta mig långt! Hahaha, måste skaffa mig ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0