En vecka till!

Om en vecka prick är det dags för hemfärd! Faktum är att om exakt en vecka har mitt plan förhoppningsvis redan lyft! Från början var min plan att inte åka hem över jul men nu är jag verkligen glad att jag ska göra det för det hade blivit en väldigt ensam månad annars. Plus att julen är något jag helst firar med familj!

På torsdag har jag mitt sista psyc 101 prov. Blir ett ganska enkelt tror jag eftersom mycket av materialet har vi pratat om i abnormal psychology som jag har mitt sista prov i på måndag. Känns verkligen att det är slutet på terminen, börjar känna mig smått rastlös och vill bara ha kurserna klara! Snart!

Idag slapp jag ekonomin eftersom jag redan har ett garanterat A så blev en kort dag med bara två lektioner. Vi har inte mycket att göra i Personal Growt eftersom vi är i princip klara där med så har varit en väldigt lugn dag. En kul grej var att vi alla fick ett papper med vårat namn på så skrev alla positiva saker om en på det. Alltid kul att höra även om de flesta som skrev inte känner en..
Eftermiddagen spenderades åt att sortera alla kläder och försöka få lite översikt på vad som ska hem och vad som ska stanna. Börjar få ganska bra koll känns det som. Har även badat och gjort ansiktsmask och pluggat lite. Nu funderar jag på om jag ska krypa till sängs och försöka sova för är faktiskt väldigt trött.. Imorgon blir det stenhårt plugg! Bara att köra hårt in i det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0