Första kursen avklarad!

KLAR MED EKONOMIN NU! Fick tillbaka resultatet på sista provet och räknade ihopa alla poäng som ledde till en stabilt A! Så skönt eftersom det var kursen jag var mest orolig över! Här även lämnat in det sista materialet i Personal Growth! Terminen börjar verkligen ta slut nu! Helt sjukt! 
 
Idag ahr jag varit och handlat på Victoria's Secret. Igen. Köpte världens skönaste tröja, hörlurar (mina HP råka jag ha sönder...) och ett sminkset. Använde mina 20 dollar rabatt, fick en sminkväska med borstar på köpet och även ett par gratis trosor! Snacka om kap man gjorde där! Älskar det med VS att de alltid har specialerbjudande och rea men det är inte så att de ger bort sina sämsta varor utan det kan vara special edition, saker som inte släppts ännu osv! Sminkväskan nu var från deras Fashion Show och trosorna var speciella för sånna som är med i Pink Nation! 
 
Efter det åkte jag hem, åt min ljuvliga sallad som var ännu godare idag. Jag vet att de flesta gillar sallad färsk men jag gör med babyspenat som håller sig krispig och sen gillar jag när det andra mixas lite och smakerna blandas. Tog också ett bad, superskönt! Kvällarna har plötsligt blivit så tomma på saker när allt plugg är slut. 
 
Har fått reda på två av de jag ska dela lägenhet med nästa termin, två killar som kommer ha det andra rummet. Har ännu inte fått veta vem jag ska dela med. Kanske har det inte fyllts upp ännu och isåfall fåår jag rummet själv! Underbart isåfall!!! Är nöjd med att det blev en blandad lägenhet för att bo fyra tjejer känns ganska mycket. Eller antingen blir det suveränt och jättekul eller så blir det för mycket! 
 
Nu ska jag lägga mig och sova, inte ställa något alarm och njuta av min skönhetssömn. På tal om skönhet har jag verkligen insett att det är sant att vatten ger en bättre hud. Har varit dålig på att dricka tillräckligt senaste veckan och det märks direkt. Så ska hälla i mig några liter nästa vecka! Brukade ogilla vatten starkt men har faktiskt mognat och lärt mig uppskatta det! Men dags att sova och ta sovmorgon! Kanske till och med lyxar till det och äter frukost på Clayton's för att fira att terminen är i princip slut!'
 
Julgran utanför Horton Plaza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0