Hemma i Sverige igen

Nu är jag tillbaka på svensk mark igen. Känns så skönt att vara hemma ett tag. Min hemrese dag var ganska smidig. Gick upp tidigt och duschade innan jag mötte upp Haein och åt brunch. Bananpankakor med bacon och så en Kaffe Mocha. Så gott och supermysigt! Efter det packade jag in mina grejer i bilen och fixade det sista innan jag åkte upp till Anita och Jim. Fick kvällsmat där innan körde mig till flygplatsen. Träffade Mary som hastigast också och hon hade gjort iordning en liten påse med resesnacks!
Väl på flygplatsen kom första problemet dock. Hela british airways datasystem hade lagt av i hela USA så incheckning blev försenad och även planets avgångstid. De lyckades flyga ikapp tid nog för att jag fortfarande skulle hinna med min connection om någon mötte mig och tog mig direkt till nästa plan men tyvärr regnade det i London och planet fick vänta med att landa så jag missade mitt plan och fick ta det som gick 2 timmar senare. Hur kan "the city of rain" inte klara av att ha landningar i regn.... 
Efter att varit uttråkad på Heathrow kom jag äntligen därifrån och slutligen hem!!
 
När jag väl kom dessa dagarna jag varit hemma har passat på att umgås med mina bröder och Lina. Har varit på både Elias och Axels julavslutningar vilket var mycket trevligt. Idag har även Lina kommit hit och tilsammans hav vi alla 4 bakat jul-cupcakes. Blev red velvet med vit chocklasfrosting med krossad mork choklad och polkagrisar på samt mjuk pepparkaka med lingonfrosing och lingon på. Bägge blev supergoda!
 
Skulle pyntat granen också men den togs aldrig in så får väl bli imorgon också! Känner verkligen extra mycket nu hur mycket jag saknat alla och hur skönt det är att bara vara och ta det lugnt medans man får träffa alla ♥ Det är nog sant som folke säger att man inte uppskattar något förens man vet hur det är utan det..
 
Min mocha på Clayton's som var hur stor som helst och riktigt god!
 
Jul cupcakes! Man kan inte se det riktigt med de med vit frosting är helt röda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0