Julklappsshopping!

Börjat packa och sortera kläder nu. Har redan fyllt halva resväskan och det var bara julklappar.. Kan ju säga att det lagts ut en hel del på sådant i år men det är lugnt för jag gillar att ge bort saker. Har fortfarande lite småsaker att fixa för att det ska bli perfekt. Julen är min favorittid på hela året. Det är en tid då alla får va med varandra ta det lite lugnt och man är tvungen att träffas och inte göra massa andra planer. Det är mysigt med mörkret och kylan och att sitta inomhus framför en brasa en hel dag utan att göra något särskilt. Det är också kul att se allas reaktioner till vad man köpt till de. Jag känner att jag har lyckats ganska bra med julklappar i år. Tror det kommer uppskattas. Har lagt lite tanke på det och försökt göra det speciellt även om det är svårt. 
 
Bortsett från att packa har jag idag gått i skolan, haft en lektion. Fick vet att jag ungefär bara behöver komma till sista provet för att få ett A i abnormal psychology. Hade jag gjort extra credit uppgiften hade jagi nte behövt skriva det alls men är glad över att jag måste göra det för jag vill lära mig materialet och det gör jag bäst genom att få pressen av ett prov för om jag tar provet kommer jag plugga och pressa mig så jag kan allt!
 
Efter skolan åt jag lunch, sen körde jag och köpte ännu en julklapp till Elias. Imorgon har jag spanat ut något jag vill köpa till Axel så han också får något kul! 
 
Tror jag ska låta packningen va för idag och krypa ihop i sängen och kolla ett avsnitt på Gossip Girl istället. Låter väldigt lockande. Fast funderar på att springa bort och köpa en lite grej i drugstoret som ska va som julklapp med.. Så gör nog det först!
 
Föresten hoppas jag ni gillar mitt nya jultema!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0