Lyckat term paper! :D

Oj oj oj, fick tillbaka mitt andra termpaper idag! 200/200 p. Helt otroligt bra! Fick en jättebra omdöme på det också! Min lärare tyckte jag hade professionell skrivstil och ställde en diagnos på ett avancerat vis! Kunde inte vara mer nöjd med hur bra dessa två psykologikursena har gått! Även Personal Growth har gått riktigt bra och allt material där är redan inlämnat och klart så den kursen är i princip slut! Ekonomi är sista lektionen imorgon, om jag fortfarande ligger på ett A vill säga. Annars blir det ett prov till! Är ju ganska säker på att jag ligger på ett A men man vet aldrig och jag vill inte prestera sämre än jag kan!
 
Idag har jag varit hos Dora och fyllt i en travel request för att åka hem i vinter. Det var bara en slump att jag fick veta att det krävs. Det är ju bra att de delar med sig av sån information... Nu är det iallafall gjort och det bör inte vara några konstigheter med att åka hem! Eller tillbaka är väl mer det som kan vara ett problem om det är något!
 
Efter skolan idag köpte jag ingredienser till en sallad som jag gjorde iordning. Den blev riktigt god och lär räcka några dagar! Har också duschat, kollat runt på internet på kläder och tagit det lugnt! Har varit en lugn vecka, dags att återhämta sig efter alla term papers och annat plugg innan jag laddar upp för de två sista! 
 
Nu i helgen ska jag gå på December Nights i Balboa Park på fredag med Jonna och Lisa. Ska bli kul, de har luciatåg bland annat! Flera olika länder kommer sälja traditionella julsaker som pepparkakor och glögg! Mysigt.
 
Nu ska jag krypa till sängs och ladda upp för veckans sista skoldag!
 
Har kommit upp massa julgranar längs Orange Avenue. Så mysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0