Nästan slut !

Sista ekonomiprovet idag. Kändes bra. Vissa frågor var lite kluriga men överlag kändes det bra! Personal growth var kul som vanligt. Kommer verkligen sakna den kursen nästa termin! Allt är superintressant och alla bidrar med så mycket!! Slutligen var det psykologi, fick tillbaka mitt term paper. Fick 98/100 poäng på det! Riktigt bra!! Känns jättekonstigt att jag inte har några läxor eller något nu. Nästa prov är om 1,5 vecka och sen efter det är det bara ett kvar! Tiden har verkligen runnit iväg.
 
Nu under kvällen och eftermiddagen har jag kollat på The Voice. Cassadee är hel klart favorit och jag hoppas hon vinner allt! Hon gick iallafall vidare till top 4 nu! Sen nu kollar jag på Victoria's Secret årliga fashion show! Alltid kul, de har så sjukt många kreativa idéer för sina outfits.
Ska fortsättakvällen med att försöka få i mig lite kvällsmat och ta ett bubbelbad och njuta av att inte längre ha massa plugg att tänka på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0