Oceanside lights parade !!

Idag började jag dagen mycket sakta och åt en stor frukost med frukt och bagel. Suergott!! Framåt eftermiddagen körde jag upp till Carlsbad för att hälsa på Anita och Jim.  Vi åkte och hämta Mary och sen körde vi ner till hamnen i Oceanside och åt samtidigt som de hade lights parade. Det innebar att folk hade klätt sina båtar i ljus och körde runt inne i hamn och visade upp sig. Riktigt mysigt! Nu är jag kvar hos Anita och Jim, ska sova här så jag slapp köra hem på kvällen. Alltid lika mysigt att vara här :)
 
Ska sova nu lägger upp lite bilder imorgon, har inte jättemånga men lite. Tills dess får ni en bild på mig i tomteluva för julstämningen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid så himla fin!! Finaste!!

Svar: :) <3
Matilda Isberg

2012-12-09 @ 09:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0