Ohändelserik dag.

Idag har inte varit en särskillt händelserik dag alls. Blev ingen bio med Haein för hennes pojkvän Jasons syster hade precis fått barn så de skulle åka dit och hälsa på istället.
 
Tog det lugnt hela morgonen och skypa med både Anna och mamma & pappa. Skype är verkligen det bästa! Sen åt jag lunch på panera bread innan jag tog en bok och gick ner till stranden och läste en stund. Har varit lite varmare idag så man kunde gå i linne och jeans. Skönt! Nu på kvällen har jag ätit lite och sett en film och det är allt som har hänt idag. Inte mycket som sagt. Det blir så nu när jag verkligen inte har något att göra mer än att packa iordning. Snart är det hemfärd, inte alls långt kvar!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0