Pluggdag för min sista final!!!

Om mindre än två dygn stiger jag på planet som ska ta mig hem, närmar sig verkligen nu!! Ser verkligen fram emot det! Längtar efter att julpynta och julbaka med Elias och att bara få vara hemma!
Idag har jag packat klart mer eller mindre. Måste nog flytta över lite till mitt handbagage så jag inte riskerar övervikt men annars är det färdigt! Julklapparna är nerpackade och sommarkläderna undanpackade. Nu är det bara den lilla detaljen att få tillbaka min I-20 från skolan som saknas.. 
 
Efter att ha packat och ätit en California Burrito (favorit ♥) satte jag mig och pluggade inför min sista final. Egentligen behöver jag mer eller mindre bara gå dit men jag vill ha så högt som möjligt ändå för det är intressant och jag vill lära mig det. Spenderade några timmar på att skriva ihop mina anteckningar med sammanfattningar efter studyguiden. Har verkligen hittat en bra pluggteknik som fungerar jättebra för mig. 
 
Tog en liten matpaus på kvällen och duscha men annars är det var jag gjort idag. Blev aldrig någon julfest hos Donna eftersom jag fortfarande hade endel plugg kvar när det började bli dags. Lite synd men skola är det som måste gå först!
 
Imorgon har jag bara provet att skriva sen ska jag få tag på min I-20, lägga in allt som inte ska med hem i bilen och se till att allt är packat och klart inför tisdag!
 
 
Två bilder tagna medans jag var mitt uppe i pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0