Ugh ibland blir det bara för mycket.

Imorgon måste jag gå upp tidigt så egentligen borde jag försöka sova ganska snart men är inte sugen på att sova. Antagligen för jag inte känner för att låta tiden gå snabbt och sen vakna imorgon. Jag vet att jag borde se fram emot imorgon och följa med ut till stallet men jag gör verkligen inte det. Helt seriöst har jag ont i magen och mår illa tack vare det. Det handlar inte om att jag är nervös över något för det är något jag verkligen vet jag är kapabel till att göra. Problemet är att jag vill inte binda mig till det. Jag vill inte att någon ska förvänta sig att jag ska komma dit varje helg. Ska vara där 8.30 på morgonen. Det tar säkert 40 min att köra vilket betyder att jag måste va uppe åtminstone 7. Jag behöver helgen för att sova någon timme extra efter sitta uppe och skypa på kvällarna under veckodagarna.. Sen brukar söndagar också vara en pluggdag. Jag känner att jag gör detta bara för att hålla kontakt med Lisabet nästa termin..
Mitt andra problem är att tydligen tycks det att jag isåfall behöver ta hit alla mina grejer, enkelt tänkte jag som trodde det betydde skor, hjälm och byxor. Men nej då menas även sadel. Det finns inte en chans att jag tänker 1) betala för det 2) ha den i deras stall hängande 3) fixa något ställe att förvara den. Den är värd mer än min bil typ. 
 
Anyway, idag har inte mycket hänt, tog en powerwalk imorse sen efter det tog jag det ganska lugnt. Har varit ganska trött i helgen så har varit skönt att bara göra ingenting. Kollat på Gossip Girl och målat naglarna! Skönt med lite egentid! Vill dock inte ens tänka på hur många timmar jag kollat på serier denna helgen. Men det är okej ibland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0