Börjar göra mig redo för Santa Cruz

Idag har jag inte gjort någonting före klockan 2. Ganska skönt ibland att bara göra ingenting. Vid 2 gick jag och Haein till Starbucks och tog en kaffe! Julsmakerna har kommit nu! Så gott! Vi satt där i typ 3 timmar och bara pratade! När jag kommer tillbaka nästa helg ska vi gå och se sista Twilight-filmen. Bra att slippa gå ensam!
Efter att ha träffat henne gick jag och köpte en California Burrito och sen tog jag ett långt bubbelbad. Riktigt skönt! Lider med alla som inte har badkar, inkluderat mig själv de senaste 5 åren! Inget är bättre än att fylla upp med varmt vatten blandat med badskum! Helst med något att dricka och lite frukt till! 
 
Imorgon är det äntligen dags att hämta min bil. Före det ska jag gå till banken och försöka sätta in pengar på mitt konto! Sen hämtar Anita mig här runt 12-tiden eftersom hon ändå har ett möte här nere. Ska bli så skönt att ha en bil! Måste fixa skivor att ha i bilen så jag slipper lyssna på radio. Inget fan av radiomusik precis..
Har skjutit upp kroppkakorna hos Lisabet till en annan dag eftersom det nu blev tajt med tiden plötsligt. Lite tråkigt men det kommer hända så småningom! 
 
Nu ska jag packa ihop allt jag behöver för min trip till Santa Cruz. Alla varma kläder jag äger eftersom där kommer vara lite kyligare än här! Idag har man kunnat gå i klänning eller shorts/linne! Riktigt skönt! 
 
Älskar detta nagellacket från Kardashian Kolor! Första glitternagellacket jag provat som faktiskt täcker naglarna i glitter! Färgen heter Rainbow in the S-Kylie om någon undrar! :)
 
Klänningsväder <3 Ju mer jag kollar på denna bilder ju mer inser jag hur ung jag ser ut hah. Typ 16. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0