Election Day!

Idag har varit en lång dag! Somnade inte förens halv 4 i natt. Fattar inte vad som hände, kunde verkligen inte sova! Förhoppningsvis går det bättre ikväll. När jag gick upp i morse önskade jag att jag kunde sova lite till för det var inte enkelt. När jag kom till skolan visade det sig såklart att första lektionen var inställd så jag satt där och var irriterad över att jag var där. Hade lite problem med mitt term paper så fick redigera om det i skolan men fick klart det sen. 
 
När det var dags för personal growth glömde jag min vattenflaska utanför och var både trött och törstig hela lektionen. Tillsist var det dags för prov. Gick nog ganska bra! Man räknar bara 2 av 3 prov sen självklart final exam och jag har fått starka A på de två första så jag visste att jag inte behövde prestera lika högt denna gången. Skönt att släppa pressen lite även om jag nu i efterhand känner att jag borde gjort det bättre. Ibland har jag nog lite väl höga krav på att allt ska va perfekt men vad gör man.
 
Efter skolan pratade jag en stund med mamma medans jag åt lunch. Sen passade jag på att gå en powerwalk och duscha. Riktigt skönt! Efter det har jag kollat på valvakan, faktiskt ganska intressant!! Har suttit och kollat på det i 3 timmar nu och snart borde resultatet vara klart. Det är väldigt jämt... Men Obama leder just nu efter att han vann i Kalifornien! 
 
Imorgon har jag bara en lektion, skönt! Funderar på att gå och shoppa lite efter, påbörja julklappshandeln och framförallt inskaffa lite mer varma kläder för Thanksgiving som ska spenderas i San Francisco där det är något kallare än här.. Har en liten läxa som jag måste göra ikväll men det borde inte vara så tidskrävande. Jag har fastnat framför valvakan. Nu säger de att det är nästan säkert att säga att Obama vunnit! Wohoo! 
 
Jag har ju skrivit tidigare att jag måste prova något nytt för personal growth så jag och Lisabet har hört av oss till ett stall som jobbar med autistiska barn för att se om vi kan göra lite voluntärarbete där under en dag! Hoppas verkligen det går att få ihop för det skulle vara mycket kul att se hur de agerar runt hästarna och så. Tyckte det var en bra idé på något att göra. Inte för att det var min idé men ändå!
 
Nu är det officiellt att Obama vann valet!! Då kan jag ju gå tillbaka till mitt pluggande igen, efter alla tal och så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0