Gårdagens shoppingäventyr!!!

Nu sitter jag på Panera Bread och äter frukost och utnyttjar deras internet eftersom mitt fortfarande inte fungerar...
Igår åkte jag då till Fashion Valley eftersom jag hade alldelles för mycket energi för att plugga. Tänkte det var en bra idé att köpa lite mer julklappar och fixa nya hörlurar till mig själv! Resten av San Diego verkade också tycka det var en bra idé och det var inte lite trafik på väg in och på parkeringen. Hittade iallafall en parkering ganska snabbt som dessutom var nära! 
 
Gick direkt till min lilla nya favorit affär Typo. som har massa små saker som hörlurar, skrivblock, termosmuggar etc. Det har faktiskt kläder med. Köpte iallafall ett på jättesöta hörlurar och matchande ögonskydd för min långa flygresa hem. Jag vet att jag nyss köpte hörlurar men det är in-ears och det ger mig typ klaustrofobi i mina öron om jag har de i för länge. Så en hel flygresa är lite väl länge.. Ska ju flyga i typ ett helt dygn. Eller 22 timmar. Fast det är 9 h tidsskillnad så 13. Plus att det är ett byte och två flyg, så minus 3 typ. Men ska flyga iallafall 10 timmar i sträck. Då behöver man musik och sömn. 
 
Sen gick jag till Victoria's Secret och kolla på julklappar. Hittade lite och även en Pyjamas till mig själv som är jätteskön! Eftersom Pyjamasen var från PINK så fick jag en till liten hund som kan hålla Charlie Boltman sällskap. Han heter Charlie Boltman efter Chargers då han har en Chargers-jersey på sig! Den här är rosaglansig med svarta prickar så får komma på ett lämpligt namn. Påminner mig om Sharpay frå High School Musical haha!
På Victoria's Secret får man just nu secret reward kort som kan inehålla 10,50,100 eller 500 dollar! Jag har nu 3 så kommer få minst 30 dollar. Wihoo :)
 
Efter Fashion Valley åkte jag tillbaka och gick runt lite på Coronado, gick till bokhandeln och kollade runt i typ minst en halvtimme, sen köpte jag mat och kröp ihop i sängen tills jag skulle sova.
 
Min nya Pyjamas! Älskar allt från PINK! :)
 
Julstämning! Till och med palmerna är pyntade.
 
Charlie Boltman och hans nya vän :)
 
Hörlurar och ögonskydd!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej snäckan! Gillar verkligen pyjamasen OCH hunden OCH hörlurarna!

Svar: Jag med!! :D <3
Matilda Isberg

2012-11-25 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0