Happy Halloween!!!!

Goda nyheter är att jag överlevde kvällens Haunted Trail och även labyrinten! Det var riktigt kul faktiskt! Fast läskigt! Det var jag, Haein och Jason (Haeins pojkvän) som gick. Tyvärr hann inte Haeins Jasmin-utklädnad komma så eftersom Jason var Dexter klädde hon ut sig till ett av hans offer inlindad i platsfolie och med fakeblod och så! Blev också bra, men synd att hon inte fick den utklädnaden hon ville. Nästa år!

Vi började med the eXperiment(Labyrinten). Vi var lite vilsna ett tag och människorna var riktigt obehagliga för de kom riktigt nära och skrattade på läskigt vis, skrek och var allmänt nära! Efter det lilla äventyred gick vi själva Haunted Trail! Även det superkul men läskigt. Det var mer läskigt i början än slutet för alla gjorde undefär samma sak så på slutet blev man inte längre rädd! Tog cirka 30 min att gå hela! Efter det åkte vi och åt burritos eftersom vi alla var hungriga. Planen från början var glass men mat kändes mer lämpligt och efter vi hade ätit var alla för mätta!! 
 
Resten av dagen i dag har inte varit jättehändelserik. En lektion i skolan, frozen yogurt med Haein vid lunch och lite pluggande. Kvällen var definitivt dagens höjdpunkt!
 
Har kort sagt varit en kul dag och nu drar sig årets Halloween mot sitt slut! Helt sjukt var tiden går undan! 3 veckor till Thanksgiving, sen är det 4 veckor efter det tills jag åker hem över jul!! Idag är det också 3 månader sen jag åkte hit! En fjärdedels år, ganska svårt att ta in! Men jag har det bra iallafall!
 
Alice round 2! Om de någonsin behöver en ny på Disneyland är jag absolut villig att ta jobbet!
 
 
Jag och Haein, svårt att få en bra bild i mörket men denna blev ganska ok! Vi glömde ta bild precis i början när utklädnaderna är som bäst så blev i slutet istället men bättre än inget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt!! :D

Svar: Tack så mycket! Blev väldigt nöjd med utklädningen!
Matilda Isberg

2012-11-02 @ 22:15:48
Postat av: Rebecka

/Rebecka

2012-11-02 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0