Ikapp med skolarbete igen!

Somnade slutligen igårkväll runt halv 3. Förstår inte hur jag när jag är upp så sent ändå har mina dagliga problem att somna.. Tar alltid mig ca en timme innan jag kan komma till ro efter jag lagt mig. Jag har provat massa olika saker som att dricka decaf te, duscha varmt, motionera några timmar innan, sova kallt, sova varmt och så vidare men inget hjälper. 
 
Lämnade in min uppsats idag! Hoppas verkligen jag får full poäng! Det kändes som den var bra men är alltid osäker när det gäller just uppsatser.. 
Har börjat planera för nästa termin. Kommer vara tungen att ta kvällskurser. Tyvärr.
Planerar att läsa 17 units. 12 är egentligen fulltid men är man ambitiös så ska det inte vara ett problem. Tänkte också försöka söka till Honors Program så kanske man kan få ett stipendium så småningom! 
 
Har pluggat hela eftermiddagen. Är ikapp med allt nu, kändes som jag kom av mig aningen efter thanksgiving men nu är jag på topp igen inför de sista 10 skoldagarna! 
 
Här börjar julpyntas för fullt nu och man ser hur husen dekoreras ett efter ett. Många tycker kanske det är för mycket men jag älskar det! Tänk om folk gjorde så hemma i Sveriges vintermörker också, då skulle det inte vara lika mörkt. Bara ingen gör som vår granne hemma som har blinkande epelepsiljus!!!!!! Här blinkar oftast inte ljusen, de bara lyser upp i varma färger!
 
Julpynt julpynt! Det var inte så starka ljus som det ser ut som på bilden dock!
 
Hitta dessa äpplechipsen med kanel på. Perfekt litet snack när har mycket att plugga som är både enkelt och inte allt för onyttigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0