Julklappsshoppingen har börjat!

Idag har det varit kallt. Riktigt kallt! Åkte till Fashion Valley med Haein och jag hade jeans och stickad tröja men frös ändå! Inte okej San Diego! Påbörjat min julklappshandel. Inte kommit särskilt långt men har iallafall lite idéer. Jag gillar att ge bort saker mer än att få saker och om jag hade fått välja själv hade jag köpt massa saker till alla som ska få presenter! Tyvärr är min budget inte riktigt så stor men jag finner mig själv sitta där och tänka hur perfekt det hade varit att köpa det det och det till den och så vidare! Jaja om jag blir riktigt rik någon dag kan jag äntligen få ge bort saker som jag vill! Vad jag själv vill ha är en svårare fråga. Kan inte komma på något speciellt alls. Har det jag behöver och jag är mest glad för att jag kan vara hemma i jul överhuvudtaget. 
 
På kvällen ösregnade det så ställde in min powerwalk. Cyklade och köpte en shrimp burrito till kvällsmat och sen gjorde jag ändå massa styrkeövningar iallafall innan jag tog med en klase vindruvor och hoppa i ett varmt bubbelbad! Precis vad jag behövde!
 
Nu ska jag krypa till sängs! Imorgon blir det Balboa Park med Lisa, den andra svenska tjejn som är här och pluggar! :)
 
Nu börjar det bli julstämmning lite här och bar! Detta är från Fashion Valley!
 
Världens skönaste myskläder! ♥
 
Kom på att jag nog aldrig la upp en helpersons bild från Halloween när jag var helt sminkad och klar och hade strumpor och skor på! Här kommer det en!

Kommentarer
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

DU ÄR SÅ FIN!! <3

Svar: du med <3 :)
Matilda Isberg

2012-11-10 @ 22:32:03
URL: http://franzboriss.blogg.se
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

bästa Alice ever ju!

Svar: haha tack tack! blev riktigt nöjd!
Matilda Isberg

2012-11-10 @ 22:32:17
URL: http://franzboriss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0