Kan inte riktigt sova idag inte...

Varför jag fortfarande är vaken är en mycket bra fråga. Är bara inte trött. Sjukt pigg faktiskt och klockan är kvart över 1.. Inte bra inte. 
Idag har jag pluggar massor och gått i skolan. Har prov imorgon, ännu en anledning till varför jag borde sova. Har skrivit klart mitt första utkast på mitt term paper. Kändes väldig välskrivet redan nu så känner mig väldigt nöjd men insåg att jag skrivit det single spaced och det ska vara double spaced så mitt ca 3 sidor långa term paper blev plötslig närmare 6. Blir att ta bort endel. Men det gör jag imorgonbitti, det är trots allt bara första utkastet och nu kan jag verkligen spara det bästa! 
 
Imorgon är det presidentval! Det är ju ganska coolt! Min politiska åsikt är ju att jag hoppas Obama vinner, hans åsikter är mest vettiga helt klart plus han verkar vara en skön snubbe! Jag är faktiskt lite insatt tro det eller ej! Inte så mycket men tillräckligt för att ha en åsikt, mer än vad jag någonsin kunnat säga om tidiager svenska val. Vilket är ganska illa för det är där jag får rösta ju. Nästa gång kanske jag faktiskt läser på lite så jag kan vara välinformerad gällande mina beslut. Eventuellt iallafall. Det är ju ganska länge kvar!
 
Hoppas mitt paket med godis kommer snart!!! Alla vill ju smaka, enkelt sätt att få folk på bra humör!
Nu ska jag faktiskt försöka sova tror jag. Ganska säker på jag nyss kände en jordbävning detta inlägg är något utav en live-rapportering. Om det överhuvudtaget var en jordbävning, om inte glöm att jag sa något! Enligt mina två jordbävningsappar var det ingen, eller så har informationen inte kommit ännu. Anyway...
 
Här kan ni se hur jag pluggat för fullt hela eftermiddagen och kvällen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0