Lång dag blev en kort dag! :)

Gosh dagarna bara flyger iväg nu. En hel skolvecka till har passerat och det närmar verkligen sig sitt slut nu. Idag började dagen emd ekonomi. Vi hade typ 20 min lektion innan han lät oss gå. Prov nästa vecka så var om man hade frågor. Sen Personal Growth i ett klassrum vi vanligt vis inte är i. Bänkarna gnisslade och hade uppfällda bord plus salen hade en blackboard istället för whiteboard. Kändes som stenåldern. Typ. Fanns inte heller någon klocka i salen så alla de sakerna drog ner min koncetration.. Iallafall på slutet! Slutligen var det dags för psykologi men den var inställd så åkte tillbaka igen! Blev en ganska snabb dag!
 
När jag kom tillbaka tog jag det bara lugnt ganska länge. Surfade runt på nätet och åt lite yogurt till lunch. Sen spelade jag gitarr ett tag. Har ont i fingrarna nu för mina förhårdnader har försvunnit... Måste jobba tillbaka de igen. Sen beställde jag pizza från Dominos och gick och hämta den. Ska berätta att man kunde hålla koll online hur långt de hade kommit. Typ 6.17 din pizza har påbörjats av Sarah, 6.19 din pizza är i ugnen. Tyckte det var ganska smart. 
 
Hotel Del hade julpyntats nu och det såg riktigt fint ut med ljusen. Tog en bild men känner att det inte ger det rättvisa för det var för mörkt så får nog  ta en i skymning istället när man kan se bättre!
 
Imorgon har jag inga speciella planer. Antagligen ta det lite lugnt, börja plugga till ekonomiprovet, träna lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0