Lång men kul dag! :)

Wow idag har varit en lång dag! Positivt lång! 
Vaknade i morse och var sjukt trött, fattar inte varför för det blev inte sent igår. Mötte upp med Haein på skolan innan Ekonomin, hon tog en buss tidigare än mig men vi hade bestämt att ta kaffe innan skolan. När jag kom dit hade hon redan beställt till oss bägge för kön var så lång. Hur underbart är inte det att komma och få höra att ngåon har beställt sorten du gillar åt dig så du slipper vänta! Hon hade också köpt powerbars med grekisk yoghurt i! Perfekt kombination för att vakna till liv igen!
Fick tillbaka våra prov, fick näst bäst resultat i klassen med 96 poäng. Gissa vem som var bättre än mig med 98? Haein, såklart! Go international students!
 
Efter ekonomi var det Personal Growth. Avans telefon ringde förra lektionen så han hade med sig klubbor, mexikanska klubbor. Låt mig säg att aldrig igen kommer jag smara mexikanskt godis. Det var fruktansvärt! Ungefär lika äckligt som kinesiskt. Nä godis från USA klarar jag och Europa. Eller nej bara vissa länder i Europa egentligen. Därefter var det psykologi och sen var skoldagen och skolveckan slut! 
 
På väg hem från skolan hämtade jag ut min konsertbiljett! Fick desutom ett grattis VIP Pass The Line Card eftersom jag har ett busskort! Åkte tillbaka och lämnade mina skolgrejor och köpte en hamburgare till mat! Eftersom det blev en kombinerad lunch och kvällsmat tänkte jag att det var lika bra att köra på stort. Efter att ha ätit och gjort mig iordning bar det av till Downtown igen för konsert! 
 
Jag har bestämt mig för att skriva mer om konserten imorgon eftersom tiden drar iväg och klockan är nu 1 och jag är jätetrött! Dessutom har inte alla bilder laddats över till datorn heller! Men jag lovar det kommer bilder och allt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0