Mycket funderingar

Idag har jag skypat med mormor och morfar sen mamma och pappa hela förmiddagen. Var ganska trött och så men efter det tog jag tag i mig själv och gick ut. Gick till Clayton's för lunch. Blev en sallad med fetaost och kyckling samt cheese fries och en isté. Ganska udda kombination. Men vill se om deras cheese fries var goda. De var sådär. Jag och Lina åt de godaste i Fashion Valley innan hon åkte! Kanske inte det nyttigaste men ibland kan man unna sig något. Efter det har jag mest pluggat. Duschade också och spelade lite gitarr. Musik är verkligen det bästa som hjälper mot allt. Hur man än mår kan musik göra det bättre. 
Har tänkt ganska mycket på olika saker idag också. Det är helt underbart här och jag vill aldrig åka härifrån men det finns också andra saker jag vill göra i mitt liv och jag vet inte om jag vid något tillfälle vill göra det istället. Jag vet att jag bara är 20 och har tid på mig att göra alla möjliga saker men ändå. Låt mig också säga att jag hatar hur man inte kan jobba här för det känns som jag är på väg att bli världens fattigaste människa.
 
En liten bild på mig själv. Det suger att det börjar bli lite kallt för snart blir man väll av med all solbränna..
 
Clayton's = mysigaste stället ever.
 
Detta gör Clayton's extra perfekt!
 
Älskar hur de har söta förkläden och hur man sitter runt disken precis som i en film. De har också små bord/bås. Verkligen mysigt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0