Över 3 månader senare - bankkonto fixat.

¡Hola mi amigos!
Tänkte det var på tiden att jag slängde in lite spanska. Ett språk jag absolut inte behärskar men som skulle varit mycket användbar här! Alla skyltar står på både spanska och engelska så jag lär mig känna igen fraser som 'Varning trappsteg' och liknande.
 
Idag har jag fixat ett bankkonto! YEEEEEYYY! Nu ska jag fixa ett iTunes-konto kopplat till det så jag kan köpa musik och appar i den amerikanska affären! Eller kanske inte just precis nu men snart! Det är absolut största fördelen med ett amerikanska konto! Måste bara komma på smartaste sättet att föra över pengar till det också.. 
 
Åt lunch på Panera Bread. Cheddar & Broccoli soppa i en brödskål! Supergott! Sen på eftermiddagen har jag tvättat, sett Harry Potter 3. Tänkte se 4an med men orkade inte. Det är typ allas favorit men inte min. JAg gillar verkligen de 3 första. Speciellt 3an! 4an känns lite fristående jämfört med allt annat. Eller jag vet inte..
 
Nu har jag nyss gått en kort sväng runt kvarteret. Behövde lite frisk luft innan jag sover. Imorgon ska jag fika med Haein! Mysigt! :) 
 
 
 
Perfekt lunch! Soppa och grönt iste ♥
 
Mys med film i min sidenmorgonrock och knäsockar! Älskar Victoria's Secret!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0