Produktiv dag

Har varit en bra dag idag! Fixat allt med bilförsäkring så nu är det klart vilket är väldigt skönt! Efter alla samtal kände jag till och med att min telefonskräck sakta men säkert blev mindre. Ni fattar inte hur mycket jag harar att ringa. Spelar ingen roll om det ett samtal någon förväntar sig att få, kundtjänst eller bara till någon.

Tog en sväng till Horton Plaza efter allt var klart och hittade en jacka äntligen! Och nya hörlurar eftersom mina glappar.. Och en mössa! Varför tog jag inte med mina mössor? Det är perfekt för kyliga dagar! Plus att det är en bra accessoar! Måste börja skriva ner vad jag vill ha med mig tillbaka hit från Sverige i vinter så jag inte glömmer det!
Iallafall är jag nu redo för att åka till Santa Cruz över thanksgiving. Det är ca 1,5 halv timme söder om San Francisco. Jag hoppas vi kan åka upp dit en dag. 
 
Imorgon ska jag gå och försöka starta ett bankkonto. Sen när det är fixat så är allt jag behöver ordnat. Tog sin tid men nästa termin kommer flyta på enkelt! Schemat för nästa termins kurser är släppt men kan inte regristrera sig förens 3 december. Ska dock börja spana in vad jag kan lyckas få ihop för schema! Hoppas jag slipper kvällskurser och inte för halv 10 heller!! 
 
Det andra jag måste göra imorgon är tvätta. Något jag är sjukt bra på att skjuta upp tills det verkligen måste göras! Nu måste det verkligen göras, innan vi åker iväg! 

På måndag ska jag hämta min bil!!! Men innan det ska jag hem till Lisabet och laga och äta kroppkakor, Amber kommer också och det ska bli riktigt kul! :) 
På söndag kan jag om jag vill följa med Amber till ett tempel för vår Cultural Plunge uppgift. Uppgiften är att prova något man aldrig gjort som jag sagt förrut. Känner dock att jag kan välja vad som helst för allt jag gör är saker jag aldrig gjort förrut. Iallafall detta tempelgrejet är någon buddism for beginners! Ska tänka lite på det, måste få in packande och sånt också.. 
 
 
Julstämmning på Horton Plaza
 
Kväll på Coronado
 
Mina nya hörlurar! Pretty Awesome! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0