Snart Bilägare!!!!

Man känner ju sig aningen mer attraktiv här än hemma. Händer hela tiden småsaker som får en att le lite. Saker som aldrig någonsin hänt hemma. Tillexempel gick jag över gatan i måndags varpå några killar i min ålder vänder sig om vevar ner rutan på sin bil och bara "Hey what's your number". JAg bara skratta och gick vidare, men lite uppmärksamhet dör man inte av. Sen i tisdags var jag lite sen till ekonomin och efter berätta Haein att han som sitter brevid henne när jag gick in hade sagt: "how does she manage to alays look supercute and wear so cute clothes" och i torsdags sa någon åt mig att mina ögon var fina och när man väll kollade in i de kunde man inte slita blicken. Har helt enkelt bra gener för att vara här. Tack mamma och pappa! ♥
 
Dagen idag har varit lite upp och ner! Började bra sen lite sämre sen bra och sluta bra! Idag missade jag inte bussen för jag gick dit i god tid! Hade prov som antagligen gick bra! Kanske inte 99% rätt som förra gången men ändå! Ändå okej! Kände mig lite smått distraherad och speedad medans jag skrev men kunde ju min fakta så borde ju fått rätt ändå! 
 
Efter skolan hämtade Jim mig så kollade vi på en bil! Den var bra och köra och allt kändes bra så bestämt mig för att den ska köpas! Det är en liten silvrig Toyota Corolla! Blir säkert perfekt! Efter bilkollandet åkte vi till deras hus och sen kom Anita och Mary och så åt vi middag! Mycket mysigt! Så skönt att ha familj iväg från hemma här!!  De skicka även med mig lite lasagne rester som ajg kan värma! :) Och så kakor från Mary såklart! Supergoda!!!
 
Nu måste jag fixa klart det sista på mitt term paper så jag kan lämna in det imorgon och sen är det dags för Thanksgivingbreak! En veckas lov sen är det 3 skolveckor och 1 dag kvar innan terminen är slut! Det går undan!
 
Min plan för dagen var att gå och mäta mig vilket jag såklart inte gjorde. Imorgon måste jag! Seriöst! Vill veta hur lång jag är!

Kommentarer
Postat av: Martin

Väl bekomme 😊

Svar: vet inte ens vad det betyder! hahah
Matilda Isberg

2012-11-15 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0