Term Paper - done!

Klockan är nu halv 2 på natten och jag blev nyss klar med mitt term paper. Skjuter aldrig upp saker men detta har verkligen varit svårt för mig att skriva. Man var tvungen att komma på ganska mycket själv och jag kände hur fantasin brast..
Nu är det klart iallafall! Hoppas det blev bra. Känner egentligen att jag kunde gjort bättre. Fast så känner jag alltid och sen får jag tillbaka det med bra resultat ändå.. Jag visade iallafall på att jag kunde materialet i detta och det borde va viktigast!
 
Resten av dagen idag har varit lektioner. Det är verkligen inte mycket kvar nu och man känner hur det är det sista! Kul att träffa Amber och Lisabet igen efter lovet. 
Vi så hur någon blev eskorterad av college police av campus. Han hörde inte hemma där. De är verkligen på och det är bra, någon blev tydligen mördad där för 2 år sen. Inte bara någon random dock utan det var homicide vilket inte gör det mer okej men jag känner ju att jag iallafall inte är nästa offer. Fast ändå läskigt... 
 
Nä nu ska jag krypa till sängs. Tur jag bara har en lektion imorgon! Annars hade det vart svårt att ta sig igenom dagen! Gosh snart helg igen sen! Herregud vad tiden går! 
 
Ska gå på en yoga grej på lördag antagligen! Kul att prova på ju! Plus träning yeyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0