Terminen drar sig mot ett slut!

Idag blev det en pluggdag! Internet var fortfarande inte helt hundra så passa på att äta både lunch och frukost på Panera Bread så jag kunde vara inne på skype. Fortsatt läsa min bok som jag sen ska skriva mitt term paper om. Vi fick en lång lista att välja från och sen ska vi ställa en diagnos på en av karaktärerna. Det är mest självbiografier så det är ganska uppenbart vad felet är men vi ska även skriva varför vi skrev som vi gjorde på de olika Axis och lite så. Ganska kul uppgift ändå, inte bara rakt upp och ner en uppsats om ett ämne utan lite mer kreativt. Det är lätt att förstå varför hon är nummer 15 på listan över bäst lärare från alla USAs community colleges. Verkligen den bästa jag någonsin haft! I övrigt har det inte hänt mycket idag. Börjar sakta men säkert planera för min hemresa. Vad som ska med hem och vad ska stanna. Kommer antagligen göra en storstädning snart och börja packa saker jag inte behöver sista veckorna ändå! Helt sjukt vad tiden flyger iväg. Kan inte förstå att jag snart slutfört en hel termin på college. Har varit här i 4 månader snart, på tisdag är det 17 veckor! Wow. Nu är thanksgiving break över, imorgon börjar slutspurten! 3 veckor till, och en dag! Sammanlagt 13 skoldagar! Har 1 termpaper, ett antal personal growth uppgifter i olika storlekar, 3 prov och 1 quiz kvar. Det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0