Vakna till jordbävning varför inte?

Då var man tillbaka i skolan igen efter en härlig lovvecka! Jag har inte gått upp senare än 8 hela lovet, jag vet jag är en morgonmänniska, men ändå tog det emot att vakna klockan 7 i morse. För att få lite hjälp med att vakna bestämde sig världen för att e jorbävning vore på sin plats så 7.30 skakade det lite men det var inte precis en stor..
När jag kom till skolan hade jag världens huvudvärk. Hade som tur var bara en lektion där vi började jobba om schizofreni. Vi fick också tillbaka våra prov. Något jag varit lite orolig över för kände mig lite okoncentrerad när jag skrev det. Visade sig att jag hade 97%. Så det vart ju helt ok. A+, men mina 99% förra provet vart ju bättre hehe! Nu är det ett prov kvar i denna kursen och ett term paper.
Mitt term paper ska vara klart på onsdag. Har börjat men känner att jag borde kommit längre. När jag väll sätter mig kommer det antagligen flyta på och komma naturligt dock!
Jag köpte boken som jag skulle läsa innan jag skrev uppsatsen i Kindle-format och låt mig bara säga ALDRIG IGEN! Tack gud för riktiga hederliga böcker med sidor i som man kan bläddra tillbaka i utan problem. Jag har alltid varit lite fascinerad över hur man kan highlighta citat på kindle men grejen är att jag gör det ändå i vanliga böcker med så var gör det för skillnad.
 
Träffade Lisabet snabbt innan skolan, hon har mejlat till ägaren av stallet hon är i så kanske kan få "jobba" där på söndagar! Ska mejla henne själv också så får vi väll fixa iordning ett möte eller något. Sen sprang jag även på Lisa och hon och Jonna skulle antagligen åka till outleten som ligger praktiskt taget i mexico nu någon helg och fråga om jag ville följa med vilket jag tackade ja till. 
 
Efter skolan köpte jag nya bagels, skypa med mamma och pappa och sen pluggat hela eftermiddagen med en paus för kvällsmat medans jag kollade på the voice! Cassadee Pope är så sjukt grym! Hoppas hon vinner hela alltet! Röstade såklart via facebook och online så många gånger man fick alltså 10 på varje! Samt köpte hennes låt 1 gång på iTunes, förra veckan gick hon upp som nummer 1 på hela amerikanska iTunes, över Gangam Style!!!  Helt sjukt! 
 
Nu tror jag det är dags för mig att börja krypa till sängs så jag är pigg imorgon och kan skriva klart den dära uppsatsen och sitta igenom 3 lektioner! Har ekonomiquiz första lektionen! Brukar dock vara väldigt enkelt, plus man får ha boken och anteckningar och prata! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0