Katten går min på nerverna.. Annars är det mesta bra!

Herregud glömde skriva världens roligaste sak igår. När jag gick till bussen kom det fram en människa till mig och bad om ett foto! Varför? Ingen aning. Antingen tyckte han väll jag var attraktiv eller har jag en kändis look-a-like. Iallafall blev jag so chockad så jag bara svara yeah sure. Har solglasögon på så man lär ju inte kunna se att det är jag och om han trodde jag var någon annan tycker jag det är hur roligt som helst! Händer ju inte varje dag..
 
Idag när jag vaknade var jag fruktansvärt trött. Katten har väckt mig mitt i natten och trafiken och katten igen och sen frös jag sen var jag för varm och sen vakna jag några gånger till.. Ni förstår inte hur mycket jag längtar till lördag när jag flyttar tillbaka till Cherokee Lodge igen. Såklar kom katten i skrivande stund hit för att störa mig.. Jag gillar nog bara mina egna djur. Med undantag såklart! 
 
Skolan idag har varit mycket bra. Först ekonomiquiz, det gick nog bra tror jag. Sen inställd Personal Growth så passade på att köpa lunch. Köpte en kycklingwrap men när jag gick ut och skulle ät upptäckte jag något jag inte märkt förrut nämligen att det var en veganisk wrap. Så kycklingen var fake! Men den var fortfarande god!
 
Sen var det psykologi! Fick tillbaka våra prov. Det gick väldigt bra fick 98/100 plus 4/5 extra credit så sammanlagt 103 poäng! Hon hade råkat göra fel och gett mig bara 3 extra credit så jag gick och sa till och hon bara skratta och sa "yeah you really need that extra point don't you?". För ligger redan på ett starkt A i kursen. Lite kul! 
 
Efter skolan har jag inte gjort mycket, som sagt ganska trött så blev lite kvällsmat, en dusch, gjort lite skoluppgifter och kollat på the voice. Inte så intressant!
 
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, du kanske dyker upp på FBI's "Most Wanted"-sida.
Nåväl, han insåg kanske att du alltid blir otroligt bra på kort som förvisson bara är en avbild av verkligheten ;-)

Kram

Svar: tur då jag har solglasögon så man inte riktigt kan se att det är jag! ;) kramkram <3
Matilda Isberg

2012-10-17 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0