Ännu en gitarr till min samling! ♥

Sovmorgon idag för ekonomin var inställd. Var sjukt trött när jag vaknade och kände mest bara för att somna om. Tyvärr går ju inte det när man måste till skolan. Är inte precis som hemma i gymnasiet där man kunde missa upp till 20% utan att något händer sålänge man gör allt man ska och är ikapp i ämnena. Nä här som sparkar de ut en från kursen efter 4 missade lektioner. Man kan alltså inte stanna hemma för att man känner sig lite småkrasslig. Inte för att jag hade planerat att inte gå på lektionerna.
 
Pratade med mamma vilket var skönt. Kännt mig ganska ensam idag. Inte så att jag längtar hem eller vill åka hem utan snarare bara att jag inte känner någon så jättebra. Är bara i det där första ytliga steget med folk jag pratat med så det blir lätt lite ensamt ibland.. 
 
När jag kom hem var det dags för Svenksa Hollywoodfruar! Veckans höjdpunkt! Det fick mig iallafall på lite bättre humör. Sen loggade jag in på Amazon för att se hur långt min gitarr kommit och insåg att den var i San Diego och redo för att lämnas. Klockan tickade dock på och jag började förlora hoppet om att den skulle komma idag men då ringer det på dörren och utanför står ett paket med min gitarr i! Spelade såklart lite efter att ha packat upp och stämt den! Det låter bra, härligt ljud! Mina fingrar ömmar lite dock eftersom två månader utan något spelande har gjort att mina förhårdningar på fingertopparna försvunnit... Men de kommer väl tillbaka snart!
 
Nu sa jag hoppa in i duschen och sen ta en kopp te medans jag gör lite läxor innan alla vaknar hemma och loggar in på Skype!
 
 
Såg det här i ett fönster på väg till bussen och insåg att jag måste beställa biljetter eftersom All Time Low är typ det bästa bandet någonsin skapat! Sen att både The Summer Set och The Downtown Fiction öppnar är inte helt fel! 
 
Blandade bilder på min nya gitarr! Älskar den!
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilken fin gitarr! Visste inte att du spelar, kul!!! Igår berättade Johanna hur man skriver kommentarer till din blogg som jag följer, förståss. Kul att läsa hur du har det. Låter som du har det skönt för det mesta, här är det HÖST:( Kram fr moster

Svar: jodå det gör jag! :) kul att du gillar bloggen! :) Här är absolut varmt och skönt! Förhoppningsvis får ni lite fina höstdagar också :)
Matilda Isberg

2012-10-03 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0