Äntligen flyttat tillbaka !!

Idag var det äntligen dags att flytta tillbaka igen! Riktigt skönt! Bor i ett annat rum nu och hittills gillar jag det! Hade lite problem med kylen först som inte ar kall men på något magiskt sätt fick jag igång den! Dett är massa speglar i badrummet vilket uppskattas och det finns mer garderobsplats att få undan väskor på. Tyvärr är här mycket mindre lådor att lägga kläder i och jag måste komma på en smart lösning så jag kan hålla ordning. Får i värsta fall ha vissa grejer i en väska men får se hur det löser sig!
 
Skolan idag har varit bra som vanligt, quiz på ekonomin gick säkert bra brukar få alla rätt så. Sen Personal Growth, gosh har saknat det den korta veckan som lektionerna var inställda! Människorna som tar den kursen är så härliga dessutom! Nu vill alla att jag ska köpa med mig svenskt godis hit efter jul! Hur de kom på det har jag ingen aning om men jag lovade att göra det iallafall! Om de bara visste hur äckligt allt svenskt godis är... Det är inte precis Swedish Fish och Peanutbutter cups... Vi fick en uppgift att skriva ner exakt timme för timme vad vi gör i en hel vecka. Faktiskt halvtimme för halvtimme. Intressant! 
Psykologi sista lektionen inget speciellt sen åkte jag tillbaka och flytta mina grejer!
 
Nu under eftermiddagen/kvällen har jag köpt mat, tagit ett långt bad och mest tagit det lugnt. Började packa upp lite men kom inte så långt, var ganska trött redan. Eller har kollat på svenska hollywoodfruar såklart! Herregud Gunilla säger jag bara, hon måste ju ha någon form av psykisk störning. Hon har verkligen ingen verklighetsuppfattning! Isabell Adrian och Maria Montazami däremot är ju mina favoritmänniskor i hela världen. Nästan. Såg också Pretty Little Liars Halloween special, lite småläskigt minst sagt.. 
 
Idag hade jag en sån dag när man känner sig oerhört oattraktiv men har fått kommentarer att jag så extra söt ut. De sa säkert det för att de såg att jag hade en ful dag och förtjänade lite snälla ord. Fick också här att jag såg lite rockstar-ish ut. Fråga mig inte hur för jag hade en musse pigg tröja.
 
Hur fin blev inte min kalendar efter att jag satte på ett av klistermärken jag fick av mamma och pappa?

Kommentarer
Postat av: Johanna & Martin

<3<3

2012-10-24 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0