Det går bra här borta! :)

Imorse vakana jag lite smått chockad över varför min telefon var på fel sida av sängen innan jag insåg att jag hade flyttat. Lite kul ju! 
 
Började dagen med jättegod grekisk yogurt med kokossmak!! Ny favorit!! Efter det var det skola såklart eftersom det är onsdag och jag går i skolan på vardagar, utom fredagar förstås. Hade bara en lektion som vanligt och vi fick tillbaka våra prov. Jag fick 124/125 så 99% och det var bäst av alla! Litet snille man har blivit här borta! Vår lärare sa till alla att 99% var högst och jag hade fått det och fick en aplåd av alla och massa bara gratulerade och sånt efter. Jag tänkte bara "well this is awkward". Fast också lite kul, jag gillar ju att vara bäst på saker! Förövrigt är det ett väldigt maskulint drag att vara tävlingsinriktad har jag lärt mig och enligt en lista så har jag en väldigt androgyn personlighet. Tack så mycket för den. Har de sett mig, jag älskar att shoppa, måla naglarna, sminka mig, locka håret, sjunga så högt lungorna klarar till Taylor Swift, gå i klänningar (helst med blommor på), kolla på chick flicks osv. Obviously har jag en väldigt girly personlighet. Men nej bara för jag gillar att tävla och vara aktiv så tycker inte forskare det. Screw them.
 
Efter skolan stack jag till Horton Plaza för att kolla på kläder och hittade äntligen iallafall en cardigan. Köpte också svarta ballerinaskor till Halloween som jag antagligen aldrig kommer använda igen efter det. Och just det lösögonfransar till Halloween och ljusrosa nagellack! Sen köpte jag en smoothie på Jamba Juice och de lyckades få Matilda till Melinda vilket är totalt efterblivet för det låter inte ens likt. Smoothien var god men inget slår Naked Juice Bar på Nova! 
 
När jag kom tillbaka igen hade jag huvudvärk så efter en liten pratstund med mina föräldrar gick jag för att införskaffa näring aka en panini på Starbucks och en Iced Caramel Macchiato! Supergott! 
 
Sen har inte mycket mer hänt, har ätit och varit på internet och sjungit lite och så! Målat mina naglar! :)
 
När jag har packat upp alting kanske det kommer lite bilder på mitt nya rum :) 
Nu ska jag duscha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0