Filmmys efter en stranddag

Dagens shopping blev tyvärr uppskjuten då Haein inte mådde så bra och de är inte kul isåfall! Istället hoppade jag i träningskläderna packade ner handuk, vatten och en bok och begav mig till stranden! Känner mig som världens nörd där när jag kommer i mina lila shorts och rosa-vit randiga linne från PINK Victoria's Secret, med en svart ryggsäck även därifrån och sen det enda som skiljer sig är mina Nike skor som fortfarande matchar det rosa-lila temat! Jaja det är okej!
 
Påvägen köpte jag med mig frozen yogurt och för en gångs skulle tog jag ett lock och sparade den tills jag faktiskt var på stranden! Perfekt! Åt min yogurt och la mig och läste kansk 2 timmar sen började jag tröttna på att ligga helt still och gick och köpte en sallad till lunch på Panera Bread! Efter det gick jag en längre väg hem så sammanlagt både till och från stranden blev det ca 6 km. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt. Höll koll på tiden för sprinklersen medans jag vattnade.. Allt som är grönt här vattnas. Surfade runt lite på internet och var lite uttråkade.
 
Nu har jag bestämt mig för att se Rock of Ages eftersom den precis kom ut på DVD och därför går att streama i sådan kvalité! Kan lugnt säga att det är en av min favorit filmer! Den är helt suverän alla borde se den! Som filmsnacks har jag stekt lite avocado och tagit en påse minimorötter. Tyvärr kommer det nog var slut innan filmen ens börjar eftersom jag skriver här nu!! Just det kokade också en kopp te! 
 
Till kvällsmat ikväll kommer jag äta samma som igår och jag ser verkligen fram emot det för det var supergott! Ovan känsla att verkligen se fram emot att äta. Det är inte precis något jag brukar, har väll aldrig hittat något jag verkligen gillar. Som jag sagt förrut så får jag ofta ont i magen av gluten, kanske kolhydrater överhuvudtaget och nu äter jag nåstan inget sånt så kanske är det som gör det! Känner att jag verkligen funnit konsten att laga billig mat för en person som fortfarande är både billig och nytting. Inga äckliga nudlar här inte! 
 
Nä nu ska jag se min film, ni borde också göra det! Rock of Ages! Ni kommer inte ångra det!
 
Allt man behöver för en perfekt dag på stranden!
 
En bild på mig! 
 
Härliga palmer längs Coronados gator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0