Finns inga dåliga kläder bara dåliga väder!

Idag har jag varit en frusen tjej. Vaknade på morgonen kollade ut och såg blå himmel. Ovanligt så tidigt på morgonen så jag förväntade mig en varm dag och tar på mig shorts men nej såklart när jag går till bussen inser jag att det är helgrått överallt utom precis den lilla biten jag såg genom fönstret. Fick i sista sekunden med mig en tunn tjocktröja vilket absolut inte var varmt nog... 
 
Kom fram till skolan och första lektionen var ekonomi, inser att jag är den enda på hela skolan som har short på mig tills jag möter Haein som gjort samma misstag! Mitt under lektion kommer världen skyfall. Ganska kul att se folks reaktioner det var som allting stannade och alla bara whaaaat?! rain? Efter lektionen skrattade jag och Haein åt våra klädval och bestämde att lördag blir Horton Plaza och shopping! :) Man kan tro att vi aldrig varit med om kallt väder och inte vet hur man ska klä sig ironiskt nog är vi ju några av de få som faktiskt växt upp med årstider och olika väder eftersom mer eller mindra alla på City College kommer från San Diego och bott här hela sitt liv! Men vad gör man.. Mitt motto är ju trots allt det finns inga dåliga kläder bara dåliga väder och jag är helt av åsikten att väder borde anpassas efter vad man har på sig snarare än tvärtom!
 
Personal Growth var intressant, vi ska börja på nästa kapitel nu nämligen Self-observation. Blir säkert intressant! Hade slutligen mitt psykologiprov. Gick bra tror jag. Lite osäker på någon fråga men man får ju ha något fel utan att det är en katastrof!
 
När jag kom tillbaka frös jag helt sjukt mycket... Cyklade och köpte soppa på Panera Bread med inte ens det värmde mig så mycket så efter att ha tagit en mycket varm dusch och krypit ner i sängen med täcke och en elektrisk filt(som inte verkar funka så bra...) börjar värmen komma tillbaka. Det har bara varit 19-20°C idag så inte konstigt man fryser.....
 
Allt blir roligare när man har färgpennor att kladda i sin kalender med!!!!
 
Efter störtskuren!
 
Molnen såg sjukt coola ut framåt kvällen!
 
Här sitter jag ihopkurad under täcke och filtar i min Swedish Air Force tröja som är det gosigaste jag äger!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

SÖÖÖTIS! Saknar dig!!!

Haha kul att ni ÄNTLIGEN får lite regn? ;)

Svar: Saknar dig med!! :( och man uppskattar nästan regnet när det kommer så sällan haha!
Matilda Isberg

2012-10-12 @ 16:18:41
URL: http://franzboriss.blogg.se
Postat av: Johanna & Martin

Vi liiiider med dig. Under tjugo!!!
Men söt är du! Instämmer med ovan!

Pussar!

Svar: hahahah ni är alla avundsjuka! ;)
Matilda Isberg

2012-10-12 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0