Flyttad flytt och bilar.

Blev ingen flytt idag. Vickie ringde imorse och bad mig stanna här två dagar till. Hur känns det? Jobbigt. Först och främst vet ni hur mycket jag hade sett fram emot att flytta tillbaka och för det andra så har jag redan packat ihop allt så nu måste jag packa upp kläder och tandborste igen, för det tredje så missade jag chansen att sova ut imorse som jag hade behövt tack vare att jag inte fått någon information och därmed gick upp 8, slutligen hade jag handlat och planerat så maten skulle räcka precis nu fick jag åka och handla för 2 dagar bara vilket resulterade i färdigrätter..
Det värsta är nog packningen. För mig känns det så jobbigt att jag nästan åkte och handlade nya kläder för två dagar så jag skulle slippa packa upp. Det är kanske inte smart men min hjärna fungerar så. Samma om jag åker till London eller New York, då packar jag med ett eller två ombyten och köper resten så jag kan ta med mycket hem. Kanske gör jag det imorgon för kan gå i samma kläder som idag en dag till iallafall.
 
Något positivt hände iallafall när jag fick tid över nämligen att jag, Anita och Jim kunde åka och kolla på bilar! Vi åkte till National City och gick runt bland olika dealers. Tyvärr är nästan allt över min prisklass men man såg lite vad som fanns iallafall. Ska kolla på Craigslist och se vad där finns! Längtar tills jag får min egna lilla bil iallafall så jag kan köra runt och göra vad jag vill utan att behöva vara orolig för att inte kunna komma hem. Till exempel gå på konserter! 
 
På vägen tillbaka skulle vi stanna på In-N-Out och köpa hamburgare. Världens godaste! Anita och Jim säger att det är som en liten guldgruva och de alltid håller utkik så de kommer ihåg var de ligger när de ser någon. Tyvärr var det omöjligt att ens komma in på parkeringen för det var ca 30 bilar i kö till Drive-thru... Helt sjukt, inte ens lunchtid! Det måste varit något speciellt! Istället körde vi upp till North Park och sen Hillcrest för att hitta något Diner som inte låg där längre så såg vi ett Pinkberry men fanns ingen parkering så det sluta med att vi köpte frozen yogurt på Coronado istället. 
 
Nu ikväll har jag totalt misslyckats med mitt hälsosamma liv och satt i mig en pizza som borde varit två portioner. Därefter en stor kanelbulle/donut och en kopp grönt te. Grönt te är dock nyttigt. Inte konstigt jag var hungrig efter att idag bara ätit en grekisk yogurt, en frozen yogurt, minimorötter och sen lite cinnamontoast (utan socker dock). Det är typ så mycket man bör äta till frukost bara. Detta tack vare att flytten blev flyttad och jag inte hade någon mat. 
Nu har jag stört ont i magen antagligen tack vare världens glutenchock. Och snabba kolhydrater! Sånt jag annars inte äter så mycket av.
 
Nu ska jag plugga vidare för mitt prov som jag har imorgonbitti. Känner att jag är lite efter i pluggandet men det ska säkert gå bra ändå! Imorgon ska jag också översätta mer saker. Lättförtjänta extra pengar minst sagt! Hoppas vädret vänder snart för jag gillar inte att frysa och under 20 och regn är lite väl kallt... Om det fortfarande är dåligt imorgon blir det dock ett Stabucksbesök med Haein vilket är trevligt såklart! :)
 
Tjockismat till tusen. Nåväl ibland får man fuska lite.
 
Jag har alrig packat mer ordentligt så måste jag såklart packa upp saker igen. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0