Halloweenparty

Idag har jag legat på stranden i sådär 3-4 timmar. Riktigt skönt! Tog med mig en bistrobox från Starbucks, samma som igår, till lunch och det var precis lagom! Köpte även lite frukt som ett eftermiddagssnack! På vägen hem fick jag sms från Haein att mitt paket hade kommit så nu har jag fått min Alice utklädnad! Passar perfekt! 
 
När Haein och Jason kom förbi med mitt paket passade de på att fråga om jag ville följa med de till ett Halloweenparty senare ikväll och jag sa såklart ja eftersom jag inte har något bättre för mig! Perfekt att min utklädnad kom i tid då! Nu sitter jag helt klar och väntar på att de ska komma och plocka upp mig om cirka 30 min. Egentligen är det inte Halloween förens på onsdag ju men det är inget skollov över halloween som det är hemma därför blir det bättre att fira på helgen! Men på själva halloween ska vi gå Haunted Trail. Lite lagom på en onsdagkväll när man har fulldag i skolan dagen efter!
 
Jag som Alice i Underlandet! Måste själv säga att jag tycker det blev väldigt bra!
 
Här kan ni se hela klänningen, har även vita knästrumpor och svarta ballerinaskor men hade inte på de när jag tog bilden.
 
Perfekt strandlunch
 
Är det bara jag eller ser dess blommorna ut som fåglar. Varje gång jag ser en tänker jag att det är fålgelblommor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är perfekt som Alice!! Bättre än hon på reklambroshyren för dräkten! Best ever!Hoppas festen blev kul!

Du vet förstås att blomman heter papegojblomma😘

Svar: tack! :) Blev väldigt nöjd! :)
Nej det visste jag inte men jag fattar varför haha!
Matilda Isberg

2012-10-28 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0