Inte särskilt händelserik dag inte..

Idag har inte något särskilt hänt. En lektion i skolan, intressant som vanligt, sen åkte jag tillbaka och gjorde mest ingenting. Har pluggat för mitt prov osm jag har imorgon och ätit men det är allt. Inte riktigt på humör för att göra något idag, har varit ganska trött och nu ska det bli skönt att äntligen få krypa till sängs och hoppas på att morgondagen bjuder på lite roligare aktiviteter. 
 
Det har varit riktigt kyligt på morgnarna nu senaste veckan. Ner mot nästan 10 grader.. Lite jobbigt att välja kläder när det är 10 på morgonen och 25 när man lämnar skolan!! Oftast trotsar jag morgonkylan och klär mig för värme men ibland så blir det jeans och långärmat iallafall!
 
Jag har inte mycket mer att säga idag. Ska försöka sova nu för känner att min huvudvärk börjar komma tillbaka.. Hatar huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0