Kanelbullens dag!!!!!!

Idag är det en av årets viktigaste dagar nämligen kanelbullens dag! Detta var något jag givetvis informerade Amber och Lisabet om medans vi väntade på Personal Growth och det var tre glada & blonda tjejer som stack iväg till McDonalds för att köpa cinnamon melts vilket är som kanelbullar. Nästan iallafall. Skillnaden är att de inte är som snurror utan som små bitar som man kan plocka upp och allt smakade som mittenbiten vilket är den godaste!
Efter att ha berättat att vi även har våffeldagen så blev Sverige plötsligt ett väldigt intressant och bra land! Först var de lite tveksamt om det där med våffeldagen och om folk verkligen åt våfflor men när jag berätta att mana ofta fick i skolan så var de väldigt avundsjuka på våra högtider (jag tror inte de riktigt förstår att det mer är en kul dag snarare än en högtid men det gör väl inget). 
 
Efter skolan åkte jag hem och gjorde mest ingenting en liten stund innan jag skulle träffa Eric, en av de andra på min surflektion, för en fika. Han flyttade hit från Seattle för en månad sen så han känner inte heller så många! Vi gick först till Starbucks och köpte drickor men eftersom vi bägge var hungriga bestämde vi att vi kunde lika gärna gå och äta något så det gjorde vi. Blev pasta och det var supergott och väldigt trevligt!

Imorgon ska jag träffa Donna, vi ska först åka till Seaport Village och gå runt och titta lite sen äta lunch innan jag ska hjälpa en av hennes vänner att översätta en video eftersom hon skriver en bok om Elsa Beskow. 
 
Nu börjar jag bli riktigt sömnig vilket är bra eftersom jag haft lite problem att somna senaste veckan och idag känns det som det kommer gå lite snabbare!! Skönt för jag behöver verkligen sömn!
 
Favoritdagen!!! Det är inte mycket men ni kan se att jag kladdar endel i min kalender. Det är vad som händer när koncentrationen brister efter att ha sovit dåligt! Jag lyckas iallafall ta in informationen samtidigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0