Lazy Day..

Lazy day idag minst sagt! Tog sovmorgon vilket var mycket skönt sen prata jag med mamma & pappa och sen mormor & morfar på skype och tog det väldigt lugnt hela morgonen. Framåt halv 12 gick åt jag en lätt lunch på Starbucks som bestod av moröttsstavar, gurka, minitomater, crackers, getost och tzatziki. Precis lagom. Efter det satt jag ute i solen en stund och sen gick jag ner till stranden och gick längs vattnet. Underbart väder! Imorgon ska det bli ytterligare lite varmare än dagens 28°C. Kanske lägger mig på stranden en stund isåfall. 
 
Efter promenaden har jag pluggat lite, sett en film, ätit kvällsmat, sprungit och köpt en stor portion Frozen Yogurt att äta medans jag såg film. Och det är ungefär vad som har hänt idag.
Skicka nyss en lång lista på godissorter mina föräldrar ska få skicka hit. Inte så mycket för min egna skull utan snarare för alla de som vill smaka! Personligen är jag inte så förtjust i godis. Bara choklad och helst peanutbuttercups så det är lite salt också. 
 
Klarblå himmel och 28°C i slutet av oktober, kan man annat än älska det?
 
Solen glimmar längs Stilla Havets yta! Älskar verkligen stand och hav! 
 
Lite Halloweenstämning med fönstermålningar på många av fönster på affärerna längs Orange Avenue!
 
Älskar ljusen på B&B. Är ju ganska mörkrädd så känns skönt att det är upplyst om man är ute när det är mörkt. Som idag när jag köpte Frozen Yogurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0