Love Pink ♥

Jag är sjukt sugen på att se alla Harry Potter filmer men tyvärr befinner sig min box exakt 9130.811 km härifrån. Jag mätte på en karta, med address och allting så det är ett väldigt exakt nummer. Jag antar att jag kan se de online om jag vill men känns inte riktig likadant. För övrigt är det tråkigt att ha ett filmmaraton själv men känner ingen i San Diego som gillar Harry Potter och skulle vara intresserad.. Inte vad jag vet iallafall. Var är mina kära vänner Ellen och Anna i detta läget? De hade absolut uppskattat idén!!
 
Anyways, idag har jag haft en lektion. Vi har fått en utmaning att inte äta fast food på 14 dagar. Detta inkluderar all färdigmat, starbucks, osv. För mig inte så svårt! Äter inte så mycket snabbmat det skulle vara drickor från starbucks som jag kommer sakna. Om man inte/knappt äter fast food kunde man dock välja att göra en annan lifestyle change till exempel träna mer, plugga mer osv. Sen måste man skriva om det och hur det påverkade en fysiskt, psykiskt, ekonomiskt och tidsmässigt. Det ger 25 extra credit poäng! Ska bli kul!! 
 
Efter skolan så gjorde jag först lite styrkeövningar innan jag gick en 5km powerwalk. Det var 33°C när jag gick så blev minst sagt svettigt!!! Väldigt skönt efteråt då! Åt en sen lunch efter träningen, sallad igen! Supergott! Är redan hungrig igen så ska äta lite kvällsmat. Känns verkligen att det tog på kroppen att träna i värmen och att jag behöver energi men det är en härlig känsla! Ska börja tvätta lite också eftersom mina föräldrar säger att jag måste.. Min plan var att tvätta allt på fredag och sen flytta på lördag. Tydligen hinner kanske inte allt torka då så får väll börja nu med jeans och sånt som ska självtorka, vilka plagg det nu är.. 
 
Imorgon är det torsdag och veckans sista skoldag! Något kul som händer är att mina lakan som jag beställt från PINK kommer! PERFEKT!! Sen är det flytthelg och plugghelg för på måndag har jag prov igen. Har inte så mycket mer att säga idag hahh.
 
Eller jo just det. Jag har ett stort dilemma angående huruvida jag ska se säsongspremiären av America Horror Story ikväll eller vänta tills jag är hemma i jul och inte bor ensam. Denna säsongen är de på ett mentalsjukhus och inte i ett vanligt hus vilket är både bättre och sämre ut synvinkeln om huruvida jag borde se det. Det är också på east coast istället för west coast... Får nog tänka lite på detta. Alla vet ju att spöken skrämmer mig, och mentalsjukhus.. Men säsong 1 var väldigt bra och jag vill se det men jag vet inte...
 
 
Mina nya lakan som kommer imorgon!!! :D På den andra sidan av den stora kudden står det Love Pink om någon vill veta.
 
Infarten till North Island Naval Base
 
Härligt sommarväder (eller just det här är ju höst teoretiskt sett) på min promenad längs stranden.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Exakt där gick jag :)

Svar: Haha det är precis där jag bor typ :)
Matilda Isberg

2012-10-27 @ 11:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0